2015. május 8., péntek

1.Rész








Akkor bemutatkozom. Szalay Flóra Léna vagyok, általában Flónak hívnak de van aki Lénának, Engem nem zavar, hogy melyik nevemen szólítanak meg ,szeretem a nevem, 20éves vagyok, Budapesten élek, nem rég költöztem fel, ezelőtt Pápán laktam a szüleimnél.
Az én barát nőm,Hanna egy híres bandának egyik tagjának az unoka tesója,mellesleg oda van a bandáért.Én nem szeretem Őket.Komolyan...fogalmam sincs,hogy mit imádnak Rajtuk.
Következő másodpercben felvillan a telefon és a szokás zene indul el,Hanna hív.
-Szia.-szólók bele a készülékbe.
-Szia,csak azért hívlak,hogy lenne e kedved eljönni egyik nap Balatonra.
-Igen van kedvem.Mikor?Meddig?Kivel?-sorolom kérdésemet.
-Öhm...ízé...- valami lesz itt. -Holnap, 1hónapra, az unoka tesómmal és 2haverjával és Velem.
-Mi?Egy hónapra?Várj...most remélem nem az imádott bandádról beszélsz!
-De lehet...
-De Én nem is szeretem Őket.
-De ez tök jó lesz!Ya Ounak van ott egy nyaralója,és nem is kötelező minden percet a fiúkkal töltened,itt vagyok Én.
-Jó,DE csak a Te kedvedért.-adom be a derekamat.
-Ez az!Tudtam!-mondja.
-Holnap hányra menjek eléd?
-Délre gyere.
-Jól van.Na de megyek.Szia.
-Szia.-köszön el.Nincs sok kedvem menni.Hannának az az egy szerencséje van,hogy szeretem a Balatont és már régen voltam ott.
-Be kéne pakolni...-mondom Magamnak,kinyitom a szekrényemet és alulról kiszedem a két bőröndöt,kicipzározom és leteszem a földre.
A szekrényből kiveszem a ruhákat,leteszem az ágyra,mikor minden kellő ruhát kipakoltam akkor elkezdem összehajtogatni őket,majd a bőröndbe teszem,mikor
végzek a ruhákkal veszek elő pár szandált és cipőt és azokat is beleteszem.Bemegyek a fürdőbe és elveszek pár dolgot és azt is a bőröndbe helyezem.Laptopot,telefont töltő,laptop töltő,tablet,tablet töltő,majd ezeket is a bőröndbe teszem
Remélem nem hagytam ki semmit.Előveszem a pizsimet és bemegyek a fürdőbe,leveszem a piszkos ruháimat és beállok a tus tálcába,gyorsan meg fürdők majd megtörölközök és felveszem a pizsit.Kimegyek a konyhába és veszek ki a hűtőből virslit és megfőzöm,majd megeszem.Bemegyek a szobámba,beállítom az ébresztőmet reggel kilencre.


***Reggel***


Reggel az ébresztőre kelek.Kikellek az ágyból és a konyhába megyek.A gyümölcs kosárból veszek ki egy barackot,a hűtőhöz lépek és vesszek ki epret.Megmosom az epreket és egy tálba teszem,a barackot megpucolom és feldarabolom,majd az epret is,beteszem a hűtőbe hűlni.
Átcsoszogok a szobámba és a szekrényemben kezdek keresgélni.
Végül egy rövid farmer nadrágnál és egy 'ARMY' felsőnél állapodok meg,felveszem a conversemet.
Bemegyek a fürdőbe és kifésülöm a hajamat,majd ló farokba kötöm,lazán befonom,előveszem a haj vasalómat és ahol van a fonat ott kivasalom.Kiengedem a hajamat,göndör lett.
A pilláimra spirált használok,majd a számra enyhe rúzst használok.Kimegyek a konyhába és előveszem a tálat,amit nem rég tettem be.Veszek elő egy villát és Magamba lapátolom a gyümölcsöket.Az órára pillantok és 11.36,a mosogatóba teszem a dolgokat és elmosogatok.Bemegyek a szobámba felkapom az oldal táskámat és két bőrönddel együtt az
ajtóhoz megyek,átlépem a fa szerkezetet és bezárom,táskámba teszem a kulcsokat és elindulok Hannához,20perc séta után oda is érek.Felmegyek a másodikra és csöngetek.
-Gyere!-ennyit hallok és bemegyek,ott hagyom az előszobában a bőröndöt és a fürdő felé veszem az irányt.
-Tudtam,hogy itt leszel.-mondom,mikor belépek.
-Jól van,cuccod?-kérdi.
-Előszobában.-mondom.
-Ahha.-mondja,Én leülök a kád szélére,és várok,majd egy kis idő elteltével Hanna végez a sminkeléssel.
-Mikor indulunk?-kérdezem.
-Sziki értünk jön.-mondja és abban a másodpercben csöngetnek.-Kinyitod?-kérdezi.
-Igen.-mondom és azt ajtóhoz megyek.
-Szia.-köszön az ajtóban ácsorgó fiú.
-Szia.-mondom.
-Jaj de hülye vagyok,Szikszai Péter,de nyugodtan hívj Szikinek.-mondja.
-Szalay Flóra Léna.-mondom.
-És melyiket szereted használni?
-A legtöbben Flónak szoktak hívni de van aki Lénának.-mondom.
-Hanna?-kérdi
-A szobájában.-mondom és odamegyünk.
-Szia Hanna.-mondja Sziki
-Szia.-mondja Hanna.
-Mikor indulhatunk?-kérdi Sziki.
-Most.-mondja barát nőm,levisszük a bőröndöket és elindulunk.
Hannával hátra ülök.Gyorsan telik az  út.Szikivel beszélgetünk.Meg kel mondanom,jó fejnek tűnik.
-Megérkeztünk.-állítja le a motort Sziki.
Kipakolunk a kocsiból,majd bemegyünk a házba.
-Halihó!!!-kiabálja Sziki majd egy kínai srác bukkan elő.
-Heló.-mondja Hanna.
-Szia.Feng Ya Ou.-nyújtja a kezét Hannának.
-Balogh Hanna.-mondja és kezet ráznak.
-Óh,szia-mondja Ya Ou nekem.
-Szia.Szalay Flóra Léna.-mondom és kezet rázunk.
-Szép neved van.
-Köszönöm.
-És melyiket szereted használni?
-Legtöbben Flónak szoktak hívni de van aki Lénának.-mondom.
-Aha.-mondja.
-Ya Ou,hol van Bence?-kérdi Sziki.
-Aszem az emeleten.-mondja,Sziki felmegy,Mi pedig leülünk a nappaliban,majd Sziki lejön egy fiúval.
-Szia.-mondja Hanna.
-Szia.Vavra Bence.-mondja Hannának,majd leül mellém.
-Ya Ou,megmutatod Flónak a szobáját.-kérdezi Sziki.
-Persze.-mondja,felmegyünk az emeletre,kinyit egy ajtót és bemegyünk.
-Itt is lennénk.-mondja.
-Köszi.-mondom.
-Léna,pakolj ki,egy óra múlva megyünk a strandra.-mondja.
-Kösz az infót.-mondom,kinyitom a bőröndöket,kiveszem a ruhákat és elteszem őket,a cipőket és a szandálokat is kiveszem majd a szekrény aljába teszem.
A falaknak halvány rózsaszínűk van,melyre fehérrel virág minta van festve.Bal oldalt van egy íróasztal,majd mellette van egy tükör szekrény,jobb oldal egy francia ágy helyezkedik,s egyik oldalán éjjeli szekrény,az ajtóval szemben van az ablak,s mellette egy ajtó,amin keresztül lehet kimenni az erkélyre.
-Léna kész vagy már?-lép be Ya Ou.
-Még nem.Öt perc és lent vagyok.-mondom,előveszem a
fürdő ruhámat és Magamra kapom,ráveszem az eddigi ruhámat,majd kimegyek.
-Ya Ou.-mondom.
-Igen?-jelenik meg.
-Hol van törölköző?-kérdezem.
-Gyere.-mondja és elvezett a fürdőbe,majd az egyik szekrényből kivesz egy zöld törölközőt.
-Köszi.-mondom,vissza megyek a szobámba,felveszek egy szandál,majd az oldal táskámba teszem a törölközőt és a telefonomat és pénztárcámat,lemegyek a nappaliba.
-Itt vagyok.-mondom.
-Végre.-mondja barát nőm.Elindulunk gyalog,mivel állítólag nincs messze innen,10perc séta után oda is érünk.Kiválasztunk egy füves helyet,majd mindenki húzz magának egy napozó ágyat.
Levetkőzök fürdő ruhára,majd a napozó ágyra teszem a törölközőt.
-Fló jössz fürdeni?-kérdi Hanna.
-Most nem,napozok egy kicsit.-mondom,és lefekszem napozni.
-Szia.-mondja Bence.
-Szia.-mondom.
-Elnézést azért,hogy otthon nem mutatkoztam be.Vavra Bence.-mondja.
-Semmi baj.Szalay Flóra Léna.-mondom.
-És melyiket szereted használni?
-Legtöbben Flónak szoktak hívni de van aki Lénának.-mondom el mára már harmadjára ezt a mondatott.
-Aha.Eljössz fagyizni?-kérdi.
-Menjünk.-mondom,előveszem a pénztárcámat és elindulunk.Az első fagyis standnál megállunk,és beállunk a sorba,majd sorra kerülünk.Bence csokit és barackot kér,Én pedig két erdei gyümcsöset.
Vissza indulunk a helyünkre ahol,Ya Ou és Hanna van.
-Uh,honnan van a fagyi?-kérdezi Hanna.
-Onnan.-mutattunk Bencével a standra.
-Mindjárt jövök.-mondja.
-Megyek én is.-mondja Ya Ou.Vissza fekszek napozni,s közben eszem a fagyit.
-Vissza is jöttünk.-hallom meg barát nőm hangját.
Tovább fekszek,majd mikor elfogy a fagyi,kidobom a szalvétát,amit hozzá adtak.Előveszem a telefonomat és elindítom a 'Bus Rush' című játékot,és azzal játszok,majd fellépek Facebook-ra,mivel nincs semmi érdekes ki is lépek.
-Fló másfél óra nem volt elég játszani?-kérdi Hanna.
-Már ennyi ideje játszok?-kérdem.
-Igen.-mondja.
-Megyünk haza?-kérdi Sziki.
-Menjünk.-mondom.
-Akkor menjünk.-mondja Bence.Összeszedjük a holminkat és haza sétálunk.Amit hazaérünk levettem Magamat a kanapéra.
-Rendelünk valami kaját?-kérdezem.
-Aha.Rendelek.-mondja Ya Ou.
Felmegyek a szobámba kihozom a pizsimet,és bemegyek a fürdőbe.Leveszem a ruháimat,és gyorsan megfürdők,megtörölközök,s pizsimet is felveszem.Lemegyek a konyhába,majd csöngetnek,Ya Ou nyit ajtót,majd egy doboz pizzaval tér vissza.Mindenki a konyhába jön és magunkba lapátoljuk az ételt.Felmegyek a szobámba,és írok egy üzit Hannának,hogy jöjjön fel.
-Na itt is vagyok.-mondja.
-Láttam.-mondom.
-Mit?-kérdi.
-Azt,hogy hogyan néztetek egymásra Ya Ouval.Tetszik,mi?-mondom.
-Hááát...elégé.De Ő biztos nem érezz irántam semmit-mondja.
-Biztosan Te is bejössz Neki.-mondom.
-Na de megyek.Álmos vagyok.-mondja két ásítás közepette.
-Jó.Szia.-mondom.Bebújok a takaró alá és elalszok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése